What date is today?

Tuesday, February 15, 2011

MAFA sesi pertama...february 2010...

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua...berlalu sudah program MAFA untuk sesi pertama pada ahad lepas...13 february 2010...penyertaan yang diterima amat menggalakkan..seramai 28 orang murid, 12 commitee dan 2 orang guru terlibat dalam menjayakan program tersebut.

program bermula seawal jam 9.00 pagi dan berakhir sekitar jam 4 petang...antara aktiviti-aktiviti yang dijalankan adalah kelas matematik, bahasa inggeris, fardu ain, cara mengambil air sembahyang, cara membaca surah fatihah dengan betul, pendidikan sivik dan sukan....

program ini dijangka akan di teruskan untuk sesi-sesi yang akan datang iaitu sesi ke 2 dan ke 3....diharap peyertaan yang akan diterima lebih ramai daripada sesi pertama agar dapat memastikan kelancaran program yang akan datang...sekian...





permainan kawe cerai...ciptaan PM kite...:8)








pembuat air yg berdedikasi..:8)







3 comments:

Salam.
Sebagai seorang yang pernah bersama-sama Titian Asli selama 3tahun setengah dan menerajui Titian Asli sedikit masa dulu,saya sangat terharu melihat persatuan ni masih teguh berdiri sebagai sebahagian dari Censerve. Teruskan perjuangan adik-adik.Saya sangat rindu untuk join program-program TA andai diberi peluang.

alhamdulillah.. akhirnya korang dpt merealisasikan impian kami adakan prog di sekolah :D syabas!

thank...tanpa anda semua yang bersusah payah membangunkan ta ni...kami x mungkin dapat buat program yang se mcm ini...kami hanya menumpang atas kepayahan anda semua saja...jemput la join program2 ta lepas ni...terbuka kepada semua...:8)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More