What date is today?

Saturday, May 14, 2011

SEMC AKAN KEMBALI LAGI!!!.


Assalamualaikum dan salam satu ukhuwwah titian asli

~~Berita baik untuk semua warga titian asli ..SEMC akan kembali lagi..~~

Jika sebelum ini SEMC (SOCIAL ENTREPRENEURSHIP MANAGEMENT COURSE ) SIRI 1 sudah berjaya dijalankan di kG.Orang Asli Gapoi,Bentong Pahang..kali ini pulak SEMC masih di teruskan tetapi berlainan destinasi dan tempat, untuk siri seterusnya,Kelab Titian asli akan menganjurkan SEMC SIRI 2 di KG.Ulu Tamu,Batang Kali Selangor..Program ini akan dijalankan pada 28 dan 29 MEI 2011. menarik kan???Berminat ntuk menyertai???hantarkan nama penuh,matric no ke No,TA yea ( 013-2927949)

Sehubungan dengan itu, untuk menjayakan SEMC kali ini,satu Mesyuarat bersama telah diadakan pada 12 mei 2011 (Khamis) .Mesyuarat ini disertai Kelab Titian Asli ( Censerve team) ,pihak JAIS,Pihak JAKOA HQ , JAKOA Hulu Selangor dan jugak tok Batin Alam. Mesyuarat itu diadakn bertempat Di Bilik Mesyuarat Censerve....

Banyak perbincangan yang dibincangkan dan alhamdulillah mendapat persetujuan bersama..antara inti pati yang ditekankan adalah Pihak JAKOA berharap semoga prgram ini berterusan walaupun setelah tamat program.InsyaALLAH kami akan berterusan dalam menyebarkan dakwah dan untuk membantu Orang Asli .Alhamdulillah,SEMC kali ini mendapat Kerjasama yang baik dari semua pihak..

Gambar2 sepanjang Mesyuarat Bersama untuk Program SEMC..silalah tengok dan layannnn...^__^





~~Waalaikmusalam wa maa salamah wa ilal liqa'~~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More